Address Bucharest, Romania | Mobile (0735) 395-395 | Mail office@fitness-concept.ro

Archive

FITNESS-UL PENTRU SISTEMUL OSTEO-ARTICLUAR

FITNESS-UL este extrem de benefic  asupra  oaselor si articulatiilor, fiindca atunci cand facem exercitii fizice, oricare ar fi ele, noi facem intinderi, presiuni, compresiuni, tractiuni  in aceste zone  si marim aportul de sange si nutrienti, astfel  crescand capacitatile functionale ale zonelor de interes.   Nu stiu exact ce ati inteles, dar sa va explic altfel:
Read More

FITNESS-UL PENTRU SISTEMUL MUSCULAR

  Nu stiu daca v-ati dat seama, dar mai toate persoanele care practica exercitii fizice in mod regulat, se deosebesc vizibil de persoanele sedentare, prin tinuta corporala frumoasa dar si prin forma fizica, cat si aspect exterior.   Toata lumea  trebuie sa constientizeze ca forma si structura noastra este dictata de cantitatea efortului fizic, dar
Read More

FITNESS-UL PENTRU SISTEMUL NERVOS

  Celulele nervoase isi maresc randamentul prin excitarea scoartei cerebrale, cu ajutorul efortului fizic constant care are  ca rezultat imbunatatirea functiilor acestora: cresterea puterii si vitezei de transmitere a impulsurilor nervoase, asta ducand bineinteles la o perfectionare structurala a celulelor nervoase. Mai bine spus, sistemul nostru nervos devine mai rezistent la factorii nocivi si stresan
Read More

FITNESS-UL PENTRU SISTEMUL CARDIO-VASCULAR

  FITNESS-UL PENTRU SISTEMUL CARDIO-VASCULAR Deja sunteti obisnuiti sa auziti destule lucruri pozitive despre efectele practicarii cu regularitate a fitness-ului. Acum este extrem de important pentru o mare parte dintre dumneavoastra. Nu stiu cat si ce stiti despre sistemul nostru cardio-vascular ca eficienta si rol in organism.   Am sa incerc sa va aduc la
Read More

SENIOR 50 + SPORTUL FACUT DUPA ACEASTA VARSTA

Majoritatea gerontologistilor sunt de parere ca efortul fizic constant si calculat este cheia prelungirii vietii dupa 50 de ani.   Nu este nevoie decat de 2 sau 3 antrenamente pe saptamana pentru ca dumneavoastra sa  imbunatatiti conditia fizica si sa aveti o stare de bine.   Unii dintre dumneavoastra incep sportul in forta si nu
Read More

VITAMINA C

  VITAMINA  C VITAMINA C (ACIDUL ASCORBIC)   Cea mai mare cantitate se gaseste in citrice (catina, grapefruit, capsuni, lamaie, mango, ananas, macese etc), fructele arbustilor (coacaze, zmeura etc ) si legumele verzi (sparanghel, mazarea verde, brocolii, napii, spanacul, gulia, varza de bruxelles, ceapa etc).   ROLUL SI EFECTELE INSUFICIENTEI :   Vitamina C este
Read More

VITAMINA B 12

  VITAMINA B 12 VITAMINA B 12 (Ciancobalamina) se gaseste in: carne, drojdia de bere, oua, hering, macrou, rinichi, lapte si produsele lactate, fructe de mare, produsele din soia, germeni de grau, orez nedecorticat.   ROLUL SI EFECTELE INSUFICIENTEI:   –          Ne ajuta sa prevenim anemia   –          Ajuta acidul folic la utilizarea fierului cat
Read More

VITAMINA B9

  VITAMINA B9 VITAMINA B9 (vitamin M sau vitamin Bc) ( ACIDUL FOLIC)   VITAMINA B9 ( ACIDUL FOLIC) se gaseste in :- spanac, drojdie, creson, legume, oua, branza, sparanghel, fasole verde, ficat, linte, orez brun, portocale, zarzavat, carne de porc.   ROLUL SI EFECTELE INSUFICIENTEI:   -ne protejeaza impotriva parazitilor intestinali   -este indispensabila
Read More

VITAMINA B7 – B8

  VITAMINA B7 – B8 (vitamina H sau vitamina Bw)(BIOTINA)   Se gaseste in: drojdie, galbenus de ou, ficat, ciuperci, lactate, fasole, linte, carne, peste de apa sarata, cereale integrale, varza, ceapa, castraveti, nuci, migdale, conopida, lapte de vaca, rosii.   ROLUL SI EFECTELE INSUFICIENTEI :   Biotina ajuta la cresterea celulelor, producerea acizilor grasi,
Read More

VITAMINA B6

  VITAMINA B 6 VITAMINA B 6 (PIRIDOXINA SI Piridoxamina)   Se gaseste in  drojdia de bere, tarate de orez, carnea de vita si pui, peste, galbenus de ou, morcovii, semintele de floarea soarelui, alunele, cereale integrale, legume si frunze verzi, orezul brun, ovazul, cartofi.       ROLUL SI EFECTELE INSUFICIENTEI:   Nevoia noastra
Read More