Address Bucharest, Romania | Mobile (0735) 395-395 | Mail office@fitness-concept.ro

Blog

CUM CRESTEM”MARI”

CUM CRESTEM MARICUM CRESTEM”MARI”

Sa zicem ca faci sala de ceva timp si totusi nu reusesti sa cresti masa musculara. Vezi alti baieti mult mai mari si te intrebi oare cum reusesc ei si tu nu. Ca si tine mai sunt o gramada de baieti care isi pun aceeasi intrebare. Eu iti voi spune cum poti creste masa musculara fara sa iti afacteze sanatatea. Incearca sa ai trei mese pe zi, bea cate un shake de proteine si odihneste-te cat mai mult. Probabil te gandesti ca de fapt cei “mari” iau steroizi si nu au crescut ei cu mancare si proteine. Unii poate da, insa fara o alimentatie bogata in proteine, vitamine si minerale nu o sa creasca nimeni orice ar face. Am auzit varianta ca nu se pot digera mai mult de 35 grame de proteine la o masa. Eu sincer cred ca o persoana in varsta nu poate face asta,  pe cand tu nu ai avea nicio problema.

 

Daca vrei sa cresti mare mananca cu 300 de calorii mai mult saptamanal pana ajungi la 4000-5000 pe zi. Daca ti se pare mult atunci lasa-te de acest sport si apuca-te de sah. Voi face un rezumat cu ce ar trebuii sa mananci pentru a creste. La majoritatea am vazut ca au tendinta de a manca multe dulciuri si chiar alimente bogate in grasimi. Intr-adevar, au o gramada de calorii dar trebuie stiut ceva si anume: grasimile trec mai intai prin stomac, apoi intestine, sistemul limfatic, ficat si in final in sange. Stii ce inseamna asta, iti forteaza  tot sistemul tau digestiv. Mananca aproximativ 25% grasimi din totalul tau caloric. Este bine sa le iei din ulei de masline, alune, oua, carne sau lactate. O alta superstitie este aceea ca nu trebuie sa mananci multe oua ca patesti nu stiu ce. Foarte multe studii au demonstrat ca unui atlet sanatos care mananca 3-5 oua zilnic nu ii este afectata sanatatea. Culturistii adevarati mananca 6 oua la micul dejun atunci cand doresc sa-si  creasca masa musculara.

 

Pieptul de pui, pestele, carnea de vita nu trebuie sa-ti lipseasca din frigider. Carnea de vita te intareste datorita continutului bogat de creatina fosfat. Foloseste regulat proteine si carbohidrati proveniti din shake-uri, care intotdeauna sa le faci cu lapte pentru ca iti mareste aportul caloric, iar 300 g lapte iti mai dau 10 grame de proteine. Daca nu prea ai pofta de mancare,  dupa un timp ia vitamina B12 doze mai mari vreo 2-3 saptamani.

 

Ia vitamine si minerale pentru a creste si odihneste-te cat mai mult. Cat timp petreci in sala atata timp trebuie sa te odihnesti dupa pentru a te reface. Mai poti folosi imediat dupa antrenament creatina si glutamina, dar ATENTIE, MUNCITI IN SALA, ALTFEL DEVENITI GRASI !

0 Comments