Address Bucharest, Romania | Mobile (0735) 395-395 | Mail office@fitness-concept.ro

Blog

DESPRE FITNESS

FITNESSDESPRE FITNESS

Multe persoane indiferent de conditia lor sociala vor sa arate bine si sa fie o persoana sanatoasa pentru a avea o viata lunga si lipsita de boli. S-a demonstrat stintific ca secretul acestui fapt este practicarea unei ramuri a sportului si anume FITNESS. Pentru a face FITNESS nu trebuie sa fii topmodel sau manechin sau vreun sportiv de performanta. Multe persoane gandesc ca nu este momentul potrivit etc. Vreau sa va ganditi ca niciodata nu este momentul nepotrivit sa faceti sport sau ca sunt prea tanar sau prea in varsta sa mai intru intr-o sala. Atunci cand faci fitness combinat cu o alimentatie de bun simt fii sigur ca previi o gramada de boli cronice,handicapuri sau de ce nu o moarte prematura.

 

Ce se intampla in corpul nostru cand faci sport :

– reducem nivelul colesterolului in sange

– ne creste forta musculara

– scade  tensiunea arteriala

– ne reducem riscul de boli grave cum ar fi diabetul zaharat si boala de inima

– reducem tesutul adipos si asa  pierdem in greutate

 

Mai ar fi si alte beneficii

– avem mai multa energie

– ni se reduce nivelul de stress

– o sa dormiti mai bine prin imbunatatirea calitatii somnului

– suntem mai bine pregatiti mental de a face fata unor situatii tensionante

– cresterea acuitatii mentale

– ne creste rezistenta organismului la efort oricare ar fi el

– leziunile care de obicei apar usor o sa dispara sau frecventa este mica

 

Aspectul nostru fizic se modifica

– slabim si avem o elasticitate mult mai mare

– musculatura va capata un aspect frumos datorita tonifierii

– cand stam la birou sau in mers o sa avem o pozitie imbunatatita

 

Viata sociala mai buna

– imaginea noastra este alta si oamenii vor aprecia asta

– datorita  imbunatatiri imaginii proprii va creste oportunitatile de a va  face noi prieteni

 

In ziua de azi a face activitate fizica este o provocare pentru ca este  o parte mai putin frecventata  a vietii noaastre cotidiene asta si ca locurile noastre de munca nu mai necesita atat de mult efort fizic iar in timpul liber gasim activitati doar ca agrement nimic serios.Din aceasta cauza numarul persoanelor care se ingrasa este in crestere si de aici apar problemele ca: tensiune arteriala marita,diabet zaharat,accident vascular cerebral,etc.

 

MAJORITATEA IAU INITIATIVA DE A FACE  FITNESS ATUNCI CAND DOCTORUL LE DA UN ULTIMATUM.

 

Eu spun pentru a nu fii prea tarziu sa luati initiativa ACUM.

Daca vreti intra-adevar sa faceti ceva in privinta imbunatatiri conditiei voastre fizice va recomand  sa  faceti 30-40 minute activitati moderate pe zi. Unora li se poate parea mult de aceea daca intampinati greutati faceti doar 10-15 minute pana va acomodati putin.

Exemple de activitati moderate: -mersul pe jos, mersul cu bicicleta, mers la cumparaturi, inot, mers pe scari in loc de lift, coboara cu o statie inainte de destinatie  din autobuz si mergi pe jos.

Alte recomandari benefice pe care vi le dau este ca la birou sa mai faceti si pauze in care sa te intinzi sau sa parasesti scaunul pe care stai, timp de cateva minute si alta sugestie pozitiva este ca seara dupa cina sa te plimbi putin (macar 200 metri) face bine digestiei.

 

PENTRU A AVEA CONTINUITATE INTR-O SALA DE FITNESS  INCERCATI SA VA UITATI LA CE SUGESTII VA FAC EU:

 

-Inainte de a citi ce scrie va spun ca esential este sa va alegeti o activitate de care sa va bucurati-

 

Acum sa incepem cu micile sugestii:

-Vreau sa va alegeti un program de antrenament ca pentru nivelul vostru de inceput

-Gandeste-te la obiective realiste nu fanteziste si seteaza-te sa le indeplinesti

-Totul este poate o noutate pentru corp,da-i o sansa sa se adapteze noii rutine

-Vreau sa continuii chiar daca nu vezi rezultate imediate- intai corpul se “calibreaza”la ce doresti

si apoi iti raspunde la stimulii dati

-Poate reusesti sa-ti gasesti un partener sau partenera pentru a va motiva si incuraja impreuna si de ce nu pentru socializare

-Fii receptiv(a) la ce semnale iti da corpul. Daca ai dificultati de respiratie sau slabiciune prelungita in timpul sau dupa sala la un efort totusi moderat , parerea mea este sa consulti medicul

0 Comments