Address Bucharest, Romania | Mobile (0735) 395-395 | Mail office@fitness-concept.ro

Blog

RESPECTA ASTA SI NU TE VEI INGRASA NICIODATA!

RESPECTA ASTA SI NU TE INGRASI

 

 

RESPECTA ASTA SI NU TE VEI INGRASA NICIODATA!

. Intotdeauna beti 1 pahar de apa minerala sau plata inainte de masa de dimineata pentru a curata stomacul si de a hidrata corpul astfel eliberati toxinele acumulate in timpul noptii.

 

2. Trebuie obligatoriu sa aveti trei mese pe zi chiar daca tineti o alimentatie controlata sau nu. Daca evitati o masa azi una maine si tot asa atunci aflati ca acest fapt doar va reduce reactiile metabolice si controlul greutatii sau slabirea pe care o faceti va fi afectata incetinind organismul sa raspunda la stimuli.

 

3. Dimineata daca aveti pofta de omleta va sugerez sa mancati in loc de omleta cu 3 oua intregi (225kcal si 15 g grasimi) mai bine 1 galbenus si 5 albusuri (110 kcal si 5 g grasimi) pentru ca asa mancati si putin mai mult cantitativ dar fara multe calorii.

 

4. Incercati in limita puterilor voastre sa va calculati mesele zilnic si trebuie sa stiti ca nu trebuie sa va iasa peste 2000 de calorii si diversificati intotdeauna alimentatia.

 

5. Daca sunteti o persoana careia ii plac prajelile atunci cumparati-va tigaie din teflon si gatiti fara ulei sau cel putin folositi-l pe cel de masline extravirgin si intr-o cantitate cat mai mica.

 

6. Este bine sa beti dimineata ceai indulcit cu miere si cu biscuiti, paine uscata sau covrigei pentru ca stimulati stomacul sa lucreze mai eficient. Ceaiurile au diferite proprietati mai ales cel verde care este un antioxidant, diuretic si depurativ.

 

7. Este bine pentru dumneavoastra daca tineti un regim sa aveti o zi pe saptamana in care sa va faceti poftele dar cu limite.

 

8. Mancati dimineata fortat daca nu va este foame pentru ca fiziologic creierul declanseaza senzatia de foame abia dupa 40 minute de cand ne-am trezit pe cand atunci am plecat de mult de acasa. Cand frunzarim ceva asa in fuga dimineata ne apuca inainte de pranz o foame teribila si o stare de tensiune iritanta si atunci aveti tendinta sa “rupeti” la masa  dar si sa exagerati cu dulciurile de orice natura.

 

9. Pentru a reduce din foame bea un pahar de apa inainte de masa cu 10 minute.

 

10. Nu faceti cumparaturi niciodata cu stomacul gol pentru ca veti alege lucruri pe care nu va sunt chiar de folos dar si cantitativ mai mult, alimentar vorbind.

 

11. Este bine sa eviti bauturile dulci acidulate pentru ca va ajuta sa puneti muuuulta celulita pe voi pentru ca intra in reactie cu alimentele si ajuta la depuneri de grasimi in zone nedorite.

 

12. Un alt secret al reducerii poftei de mancare este ca inainte de masa daca aveti o foame “periculoasa” mancati cu 15-20 minute inainte putin miez de nuci sau fistic sau 2-3 castraveciori murati dar nu prea tare. Acestea va vor reduce din senzatia de foame garantat.

 

13. Puteti sa mancati ciocolata chiar daca tineti un regim dar nu o asociati cu mancarea (adica dupa masa sau inainte) ca este grav. Acum nu trebuie sa mancati una intreaga, acolo 4, 5 patratele – de preferat cea cu 70% cacao.

 

14. Este bine sa nu mancati chipsuri iar daca tot o faceti mancati cu moderatie pentru ca astea nu sunt in nici-un fel hranitoare doar va dau senzatia de satietate. Sarea pe care o contin si cu celelate sunt o combinatie periculoasa atat pentru sanatate cat si pentru silueta.

 

15. Atentie, painea nu te ingrasa ca de altfel multe alimente necombinate dar daca mai adaugi ceva cu grasimi atunci ati facut o mica “bomba” calorica.

 

16. Mancati cat mai mult peşte chiar si cel mai gras pentru ca acela face cat cea mai slaba carne de pui. In plus, grasimea de peste este buna pentru corpul nostru pentru ca are acizi grasi care sunt buni in prevenirea multor boli.

 

17. Bautorii de cola si alte bauturi dulci carbogazoase fiti atenti ca 1 pahar de suc face cat 4 cuburi de zahar, restul ganditi voi.

 

18. Reduceti consumul de sare ca noi doar de 1 gram avem nevoie si sunt sigur ca mancati mai mult chiar si involuntar. Sarea aduce cu sine retentia de apa deci CELULITA.

 

 

19. Este bine si va recomand daca nu aveti timp de 3 mese pe zi sa mancati la un interval de cateva ore cate ceva (putin fistic, 1 mar, 1 strugure etc) in cantitate mica fara un aport caloric mare sau combinat astfel va ia si senzatia de foame, aveti si mai mult timp pentru activitatea ceruta, sunteti si mai multumiti ca nu mancati pana la refuz avand o stare de bine in continuare. Organismul stocheaza mai putine grasimi atunci cand mancati portii mici atunci cand va este foame.

 

0 Comments